johannamiranda.blogg.se

mitt lilla liv i Minnesota, USA

Shopaholic, yes I am!

Kategori: My American life

Ni vet hur jag alltid pratar om hur fort tiden går? Inget kan dock jämföras med en dag på Mall of America! 
Det är nästan farligt för mig att vara där! Idag var mitt fjärde och sista besök där, och då var jag ju tvungen att passa på att köpa allt jag behöver, eftersom jag inte kommer komma tillbaka på ett tag nu ;) 
 
Och sen tilllät jag mig själv att skämma bort mig lite efter att jag skämde ut mig inför x antal personer^^Yepp, you heard it, I totally did a faceplant at the Mall of America! Precis utanför Gilly Hicks (vilket fyi är en ny favoritaffär!) trampade jag snett och föll ihop i en hög! Hoppas nästan att de hade övervakningskameror, för då fick sig övervakarna ett gott skratt iaf ;) Tillsammans med alla runt omkring som såg.... Varför inte liksom? :P Tur att det var mitt sista besök där på ett tag^^ Men dock kändes det lite bättre när en kille kom fram till mig och frågade hur det gick och sen avslutade med kommentaren "It was the sexiest fall I've ever seen!" haha, bästa raggningsrepliken ever, jag BOKSTAVLIGEN talat föll för honom! haha
 
Förutom massa skratt och en och annan raggningreplik hade vi en bra shoppingdag! Jag har nu inhandlat allt jag har kännt att jag behövde, plus lite till såklart(a) Så det är skönt! Frågan är dock hur jag ska få med mig allt hem^^ Steve och Dianne har 75% rabatt på edex, så det kan va så att vi väljer att skicka en del på posten, eller om jag köper ännu en till resväska att ta med hem, vi ska undersöka saken ;) Men om jag känner mig själv rätt kommer jag säkert hitta nåt mer ändå, det är ju trots allt 17 dagar kvar! 
 
OMG, 17 dagar kvar?! Inte ens kul att tänka på det.... Därför tänker jag itne göra det, för det ger mig bara glädjeblandad ångestfylld längtan... Vill hem men vill stanna kvar... åååååh.... 
 
Nu ska jag sova, för imorgon ska jag sjunga i kyrkan med Friends and Faith :) 
Godnatt <3 
 
My damage after yet another day at the Mall of America!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: