johannamiranda.blogg.se

mitt lilla liv i Minnesota, USA

Night out, some Jerseyboys and more goodbyes....

Kategori: My American life

Sitter här i soffan och känner mig sådär mysig som man bara kan göra efter en grym helg med underbara människor :) 
 
Fredagskvällen spenderades i Minneapolis med Bre, Paul och några av deras vänner. Restaurang, underbart umgänge och sedan dans hela kvällen! Hade en grym kväll, är jätteglad att jag fick chans att träffa Bre och Paul igen och gå ut och dansa och prova på nattliv i Minneapolis! Och när klubbarna har strip poles kan man ju inte bli besviken ;)
Kvällen resulterade i att vi inte kom hem förrän 03.30, så kände mig lite seg när jag var tvungen att gå upp efter två timmar sömn.... MEN! Det var totally worth it! ;) 

Anledningen till den tidiga morgonen efter var för att vi åkte till Madison för Steves brors 50-års firande! Som tur var kunde jag sova under bilresan dit ;) Vi kom dit lagom till lunch och när vi hade ätit oss mätta och belåtna gjorde vi oss iordning för att gå på musikalen "The Jersay Boys". Den handlade om bandet The Four Seasons och deras karrirär, så alla låtar var från 60-talet men kände ändå igen många av dem. Det var en riktigt bra musikal med sjukt bra skådespelare och sångare :) 
 
Efter musikalen var det dags för middag, som vi åt på deras golfklubb. De hade bokat in ett bröllop så hela restaurangavdelningen var stängd, med undantag för oss. Till middag var det olika fisk-delikatesser, AWESOME för mig som inte gillar fisk så mycket^^ Men det var inte helt dåligt, provade alla olika och vissa var bättre än andra :) Och när tårtan kom var allt tipp topp ;) 
 
Imorse efter att vi vaknat till och ätit pannkakor till frukost begav vi oss hem igen, för ikväll hade vi ett litet avskedparty med Strands, Dinndorfs och Meyers. Vi hade middag och tårta (såklart ;)), tog foton med alla och kollade på alla 1724 bilder jag har tagit under de här tre månaderna^^ Och så fick jag lite presenter att ta med mig hem igen, och för er som känner mig ÄLSKAR jag presenter! Så det har varit en riktigt bra kväll ;) haha 
Neej, men jag ville vara säker att hinna träffa alla en sista gång innan jag åker, för tror att de kommande två dagarna kommer gå åt till att packa för det kan ta ett tag^^(a) 
Kändes konstigt att säga hej då till alla, för jag kan inte riktigt inse att jag inte kommer träffa dem på ett tag.... 
De har alla blivit en del av mitt liv, och när jag tänker på att jag inte kommer träffa dem på ett tag känns det bara konstigt.... Och sälvklart sorgligt! Antar att det kommer slå mig när jag har kommit hem... Tacka vet jag internet och facebook! ;) 
 
Nu tänker jag njuta av en av mina sista kvällar här och ladda inför morgondagens packande^^ Haha, har ingen aning om hur det ska fungera, men det löser sig alltid! ;D 
 
Last night out with Bre! <3
 
Jersey Boys! 
 
The best gift of tonight! Will never forget! <3
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: